Une journée pour se retrouver et partager autour des actions de l’Óusservatòri

La prochaine Assemblée Générale du Collectif Prouvènço se tiendra dans la commune des Taillades. L’association remercie son maire, Madame Nicole Girard, et son équipe municipale pour leur hospitalité. Le choix de la Salle des Fêtes – Moulin Saint-Pierre n’est pas un hasard, outre l’amitié noué entre notre association et la commune, c’est un lieu très proche de l’Observatoire de la langue et de la culture provençales. Autant dire que depuis l’ouverture de ce centre culturel nous nous sentons chez nous dans ce coin du Vaucluse.

La matinée sera consacrée au bilan de l’action du Collectif Prouvènço, avec lecture du rapport moral et financier de l’année écoulée. Après le repas nous partagerons un moment convivial avec un concert du chanteur André Chiron. Nous vous attendons nombreux !

Bien entendu, l’organisation de cette Assemblée générale ne sera possible en « présentiel » qu’en fonction des mesures sanitaires en vigueur, le cas échéant l’AG se fera en visioconférence, comme l’année précédente.

Menu AG

Lou rebalun

Lou rebalun çai-contro vous fai lipa li brego ? Bono nouvello, es pas trop tard pèr vous faire marca au repas !

Au contro de ço qu’avian publica emé prudènci dins nosto revisto à la debuto de febrié, poudèn encaro recula li dato de reservacioun fin qu’au dimècre 16 de Mars.

Li reservacioun se podon faire :

  • direitamen en ligno sus la boutigo dóu Couleitiéu Prouvènço pèr paga pèr Carto Bluio ;
  • pèr telefone au 04 90 78 02 15 o pèr mèl en escrivant à info@observatoire-provence.com. Lou pagamen se fai pèr chèque à l’ordre dóu Couleitiéu Prouvènço, de manda pèr courrié à Observatoire de la langue et de la culture provençales – Mas St-Paul – 29 Rte de Pertuis – 84460 Cheval-Blanc.

Es lou moumen tras-qu’espera pèr se retrouba e passa un bon moumen de counvivialita. Vous esperan noumbrous !

 

Spectacle « Les Cantejades » d’André Chiron

Au moumen que mant un municipe se soun engaja dins l’aparamen de la lengo prouvençalo e de si tradicioun, aquest espetacle sèmblo bèn respondre à-n-aquéu souvèt. Pèr encauso : osco seguro Andriéu Chiron es lou mai famous di cantaire nostre. Mai qu’acò, fuguè lou proumié à canta, dins lis annado 80, li cansoun de Jòrgi Brassens en prouvençau, d’après li reviraduro tant bèn engaubiado de Pèire Paul.

Persounage mage de la regioun nostro, aquéli qu’escouton Franço Blu Vau-Cluso an encaro dins l’auriho soun acènt e sa voues bord que i’avivè – d’annado de tèms – uno crounico counsacrado à la lengo de Mistral.

L’espectacle « Les Cantejades » que prepauso Andriéu Chiron acoumpagna à la contro-basso de Laurèns Astoul, es fa d’uno bello mescladisso d’èr fóuclouri, de cansoun asatado en prouvençau e de raconte que n’a lou secrèt. De que reviéuda l’èime di vihado tradiciounalo d’antan, de reveni à-n-aquésti racino nostro que ié sian tant afeciouna e d’empourta, à la fin d’aquest espetacle, un souveni que jamai s’esvalira.

André Chiron et Laurent Astoul pour leur spectacle Les Cantejades