L’observatoire, il est temps de construire… et de collecter !

es lou tèms de basti… e d’acampa !
il est temps de construire… et de collecter !

Aro qu’avèn li dardèno pèr restaura lou Mas Sant Pau, que tout es lèst au nivèu de l’amenistracioun e que l’architèite es chausi, li mesteirau van pousqué adouba lou bastimen segound noste goust. De soun coustat, li benevole dóu Couleitiéu Prouvènço se soun tambèn mes à l’obro dins un nouvèu chantié. S’agis de l’acampamen de doucumen que tóuti devendran la Mediatèco de l’Óusservatòri.

La Mediatèco de l’Óusservatòri : un bèn coumun

L’enventàri di documen croumpa pèr lou Couleitiéu o que ié fuguèron baia es en trin de se faire. La Mediatèco de l’Óusservatòri de la Lengo e de la Culturo Prouvençalo sara duberto en tóuti, que fugon simplamen de curious, o d’afeciouna de literaturo prouvençalo, d’estudiant, de cercaire… L’on ié pourra trouba de libre, de doucumen audio-visuau, d’image… A la bono apoustoulico, lou papié e lou numerique ié saran au toco-toco. Tout eiçò sara un rode pèr lou partage e la couneissènço.

Es tèms de trempa l’arpo !

Crea lou founs doucumentàri que n’en parlan, acò dèu èstre l’afaire de tóuti. Sarés lou bevengu s’un cop voulès trempa l’arpo en vous apoundènt à-n-aqueste mouvemen. Regardas un pau dins vosto biblioutèco o vòsti granié, e baias à l’Óusservatòri de libre e de doucumen en lengo prouvençalo, o que parlon de Prouvènço. Tóutis ensèn, acampen noste tresor coumun !

***

Maintenant que le budget pour la réhabilitation du Mas Saint Paul est acté, que les procédures administratives ont abouti et que l’architecte a été choisi, les artisans des différents corps de métier vont prendre prossession du bâtiment et procéder à sa rénovation. De leur côté, les bénévoles du Collectif Prouvènço ont ouvert un nouveau chantier ; celui de la collecte des documents qui vont constituer le fonds de la médiathèque de l’Observatoire. 

La Médiathèque de  l’Observatoire : un bien commun

L’inventaire des documents acquis par le Collectif sur ses fonds propres et de ceux qui lui ont été donnés est en cours. La Médiathèque de l’Observatoire de la Langue et de la Culture Provençales sera ouverte à tous : simples curieux, passionnés de littérature provençale, étudiants, chercheurs… On y trouvera des livres, documents audio et vidéo, iconographiques. Le papier et le numérique feront bon ménage. Ce sera un lieu de partage de la connaissance.

Il est temps de mettre la main à la pâte !

La constitution du fonds documentaire est un projet participatif. Nous vous invitons à mettre la main à la pâte et à rejoindre le mouvement solidaire qui s’est créé. Alors, inspectez vos bibliothèques et vos greniers, et confiez à l’Observatoire livres et documents en langue provençale ou sur la Provence.
Constituons ensemble notre trésor commun !

IMG_2274